Login of registreer om prijzen te zien! Gratis verzending in NL vanaf โ‚ฌ250,- ex. BTW -

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen – FAQ

Welkom bij de veel gestelde vragen of FAQs, Frequently Asked Questions, bij Glaser Quality Beads. Wij geven graag antwoord op veel online en offline gestelde vragen bij kralengroothandel Glaser Quality Beads.

Alle antwoorden op veel gestelde vragen:

1. Wat is de gemiddelde levertijd van een bestelling?

We streven ernaar jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden. Heb je na 5 werkdagen je artikelen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


2. Hoe stuur ik artikelen retour?

Is een artikel niet naar wens? Deze kan binnen de wettelijk gestelde termijn van 14 dagen na ontvangts worden geretourneerd. Zorg dat de artikelen zich in de originele, onaangebroken verpakking bevinden. Raadpleeg onze volledige retourprocedure voor meer details.


3. Kan ik als particulier bestellen?

We leveren aan zakelijke klanten met een BTW- of KVK-nummer. Particulieren kunnen alleen bestellingen plaatsen bij onze partner website www.nieuwekralen.nl.


4. Mijn bestelling is niet compleet, wat kan ik het beste doen?

Is je bestelling niet compleet geleverd? Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice met het ordernummer en de artikelnummers van de ontbrekende items. We lossen het dan graag samen met je op.


5. Wat als ik niet tevreden ben met de ontvangen artikelen?

In de situatie dat als je niet tevreden bent over je ontvangen artikelen, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice. Vermeld het order-factuurnummer en artikelnummer van de betreffende items. Voeg indien nodig duidelijke foto’s op een neutrale achtergrond toe.


6. Ik heb verkeerde artikelen ontvangen. Hoe nu verder?

In het geval je verkeerde artikelen hebt ontvangen, bel ons dant ijdens kantooruren of stuur een e-mail naar onze klantenservice. Vermeld het ordernummer, artikelnummer van de verkeerde items en de juiste artikelnummers.


7. Wanneer is een uitverkocht artikel weer op voorraad?

Kijk bij een “Tijdelijk niet op voorraad” artikel onder de link “email mij indien voorradig”. Je ontvangt automatisch een bericht wanneer het artikel weer beschikbaar is.


8. Hoe voorkom ik verkleuring van mijn artikelen?

Onze artikelen zijn voor professionals en zijn daarom allemaal speciaal geselecteerd om kleuren te behouden. Wel is het mogelijk dat sommige kralen en onderdelen na een lange tijd een ander uiterlijk gaan krijgen. Dit wordt versneld bij contact met water en parfum of andere cosmetische “chemische” producten. Bijvoorbeeld zoals bij echte parels, net als bij glasparels of kunststof parels, raken deze beschadigd als ze in aanraking komen met parfum en de stoffen die daar in zitten.

Wij adviseren dan ook om onze kralen en onderdelen zo min mogelijk in aanraking te laten komen met parfum of water. Ook is het mogelijk dat een hoge PH-waarde van de huid, ook bekend als zuurtegraad van de huid, kan bijdrage aan een kleurverandering van de materialen.


9. Zijn alle metalen producten nikkelvrij?

Ja, volgens de strenge Europese normen zijn al onze metalen kralen, sieraden onderdelen en benodigdheden allemaal nikkelvrij! In het geval je nog andere vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. We staan voor je klaar!

Inloggen

Ben je nieuw hier? Registreer je hier